onsdag 27 mars 2013

Stilla veckan

Stilla veckan som vi befinner oss i nu passar mig bokstavligen ganska bra. Jag försöker ta det lugnt och vila så mycket som möjligt. Igår fick jag hjälp av min mamma, men annars försöker jag orka vardagen.

De senaste dagarna har det varit ganska lugnt med sammandragningar, men att vara och storhandla med gubben igårkväll var en stor utmaning. Jag gick i snigelfart och fick sammandragningar hela tiden. Så jag handlar absolut inte ensam med den här stora magen nå mera! Troligtvis blir det närbutiken framöver. Vi bunkrade upp ganska bra igår, vilket blev väldigt påtagligt när vi (eller inte jag då, men...) skulle betala slutsumman (!), men hoppas det inte behöver storhandlas på ett bra tag.

Bara denna dagen och en till så får vi ha Dennis hemma igen. Ska bli skönt. Vi har inte mycket inplanerat för påskhelgen, blir väl födelsedagskaffe på långfredagen, kanske vill Alfred vara påskhäxa på lördag och en träff för mig med en vän på söndag, annars tar vi dagarna som de kommer.

EN RIKTIGT SKÖN OCH SOLIG PÅSK ÖNSKAR JAG DIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar