tisdag 19 mars 2013

Förkylningstider

Vi har (peppar, peppar, ta i trä!) klarat oss rätt så bra undan förkylningar, feber m.m. under såväl hösten som vintern, men det är väl helt enkelt vår tur nu då...
Båda barnen är feberfria, men jag tycker att de börjar ha små förkylningssymptom. Och båda föräldrarna kände imorse av att ngt härjar i kroppen. För mig blir det bättre efter att jag stigit upp och ätit frukost, men jag känner nog av huvudvärk och pickande i näsan just nu... Så få se hur det blir... Jag som så gärna vill på gravidvattenjumppan ikväll (det blev inte av förra veckan och det är inte säkert att det är så många gånger jag kan vara med längre - under de två andra graviditeterna har jag varit sista gången i typ vecka 36/37) och nödvändigtvis behöver slippa på akupunktur imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar