måndag 18 mars 2013

Ändrade planer idag

Den här dagen blir inte riktigt som det var planerat, men det gör faktiskt ingenting. Alfred hade feber i fredags och igårkväll fick Adele feber. Så idag är vi bara hemma. Blir, trots det vackra och soliga vädret, en innedag för oss. Inget dagis för Alfred, ingen akupunktur för mig. Men det känns ändå okej. Hoppas jag orkar mig ut en stund med Alfred då Dennis har kommit hem och hoppas solen skiner då ännu.

Helgen var riktigt bra, trots att Alfred var sjuk. Det var en lugn fredag. Lördagen var han feberfri, piggare och mer lik sig själv och vi var faktiskt ute en liten stund. Igår njöt vi av det vackra vädret och grillade korv i solskenet och kvällen tillbringade jag med två av mina kära vänner på restaurang, vi firade J:s födelsedag och åt jättegod mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar