torsdag 31 januari 2013

Kort uppdatering efter paus

Jag har inte skrivit på ett tag. Har inte orkat, hunnit, haft inspiration.
Egentligen har jag inget att skriva om nu heller.

Båda barnen är ännu lite förkylda. Vi vuxna känner också av lite förkylning.

Trist väder. Vi har inte varit ute på flera dagar, vilket resulterar i att vi blir trötta, slöa och gnälliga. Kanske mest jag... Jag vill ju ha sol och några minusgrader! Längtar efter när man börjar känna att solen börjar värma lite, men jag får väl vänta flera veckor ännu, kanske månader...

Vecka 27+ nu, vart rusar tiden iväg? Kom på att jag snart måste börja leta efter babykläderna och tvätta dem (jag som just packat undan dem). Jag mår bra. Foglossningen är lite bättre nu, bara ett akupunkturbesök verkar ha lindrat! Ska på nytt i nästa vecka. Sover bättre nu också. Men ingen energi har jag, har också lågt hb och borde ta järntillskott, men min mage brukar inte må bra alls då. Försöker få i mig lite "blodsaft" ibland.
När ska vår familj få tillbaka energin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar