tisdag 16 april 2013

Dagens utmaning avklarad

Pust och stön! Det var nog dagens utmaning att klä på barnen och mig (tur att det är varmare ute så att vi inte behöver så mycket kläder), föra Alfred till dagis och ha med Adele till rådgivningen. Andfådd, varm och svettig! Men nu är det gjort och allt var ok med mig. Nu är vi hemma, Adele sover i vagnen och jag kan andas och ta det lugnt. Ska nog lägga mig ner och vila snart (sov dåligt inatt igen, då jag fick ont i magen och började fundera om det var dags att fara till bb...).

Äntligen har Dennis hittat en bil åt oss!! Hurraaa!! En sak mindre att grubbla över. Om allt går enligt planerna hämtar han den från Tammerfors på torsdag. Hoppas allt går bra, hoppas babyn stannar lugnt i magen tills han är hemma (alternativt kommer innan, gärna idag då, ja tack!). Skulle vara just typiskt om förlossningen startade då han är flera hundra kilometer hemifrån...

1 kommentar:

  1. Va skönt om ni hittat en bil nu! Å som du skrev så må nå bebben int kom precis då han ska hämt an :)

    SvaraRadera