fredag 22 februari 2013

Planlöst

Inga speciella planer, varken för idag eller för helgen. Kanske borde man ha det, så att man vet vad man ska göra.. Risken finns att jag lämnar inne och sitta annars.. Jag hoppas på sol i alla fall (ser lite lovande ut till söndagen), så kanske jag kommer mig ut. Alfred har fått låna skidor, dom måste han få åka mera med i helgen.

Jag längtar efter våren, värmen och mindre kläder att klä på mig och barnen, efter att va utan gravidmagen (även om jag älskar att bära ett liv i min mage, men den gör mig så tung, klumpig och svårrörlig), efter besök i parken med lek och mellanmål utomhus, efter promenader och andra uteaktiviteter. Och jag längtar efter att få se Dig, som just nu bor i min mage, efter att få hålla Dig i mina armar och lära känna Dig.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar