onsdag 20 februari 2013

Jag är ingen robot

Det är ett tag sen jag skrev sist.. Vart rusar dagarna iväg?

Jag tycker att jag har börjat få lite mera energi, men är nog fortfarande trött. Men bara jag orkar med det vardagliga; laga mat, vara med barnen, gärna komma mig ut med dem, plocka undan och städa lite, tvätta och vika kläder, så är jag nöjd. Bara det rullar på. Vi behöver inte ta itu med alla väntande projekt just nu, om vi inte orkar. Vi tar det sen då vi orkar,vill och har tid. Och det är okej. Vi har ju trots allt två livfulla barn som behöver vår tid och energi. Lillen i magen gör sig också påmind varje dag, och jag får påminna mig själv om att ta det lugnt och vila allt emellanåt, då det finns tillfälle. "Jag är ingen robot" brukar mina barn få höra, ibland flera gånger per dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar