onsdag 15 januari 2014

Trött

Jag är så trött nu. Igen. Och nej, jag är inte gravid (men på sätt och vis skulle det vara enkelt då, jag menar då vore det ju förklarligt att jag är så trött, men nej, det är sällan enkelt att vara gravid)!
Jag vet inte vad jag ska skylla tröttheten, och framförallt bristen på tålamod, på...
Barnen som tar massor av energi (jag känner sällan att jag räcker till)? Värken och dålig sömn kanske? Är det månne en förkylning på gång (har känt av lite vissa kvällar)? Eller det faktum att jag inte fått till någon löprunda på flera dagar? Eller att jag städade och fixade och donade dagligen i över en veckas tid inför julen, och dit for all energi?
Eller kanske allt detta. Och mycket annat också. Hoppas jag piggnar till snart! (Det hoppas nog resten av familjen också).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar