söndag 16 december 2012

Ingen julstress

Här råder ingen stress. Det märks ju att jag inte tar stress över att blogga heller... Just nu njuter vi av att vara tillsammans. Bara umgås och ta det lugnt. Äntligen!
Har inga måsten inför julen. Någon enstaka julklapp kvar att inhandla, men det hinns nog denna vecka.
Vi hade tänkt tillbringa julafton i vårt hus i år (jag har velat vara bara hemma under julafton de två senaste åren, men eftersom vi bott i en liten lägenhet har det inte blivit så), men efter lite funderande fram och tillbaka blir det ändå inte så. Men jag vet att det blir en mysig julafton i alla fall och nu känns det som att det viktigaste är barnen och familjen! Att barnen har det bra och roligt och att vi får vara tillsammans. Äntligen börjar jag förstå :)

Ps. Jag får inte tiden att stämma. Jag sitter ju inte och skriver om nätterna, det är bara tiden som är fel inställd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar