tisdag 27 november 2012

Välkommen till min blogg!

Äntligen!
Ganska länge har jag velat och menat starta en blogg, men har inte kommit mig för, men nu börjar jag!

Har väntat på "rätt tillfälle" att skriva första inlägget, men när kommer nu det... Jag har precis fört Alfred till dagis och Adele sover ute i vagnen, så innan jag tar itu med dagens sysslor (städa toaletterna, hänga upp och vika en hel massa tvätt) så hinner jag sätta mig ner med en kaffekopp och skriva det första inlägget.

Jag skriver för min egen skull. Jag är en skrivare, tycker om att skriva, men jag vet egentligen inte riktigt hur jag ska hitta tid till att skriva... Så det blir som det blir, när det blir. Självklart är det roligt om någon hittar hit och läser det jag skriver! Gör du det så kommer du att få läsa om mitt liv på "Stranga" (därav bloggnamnet). Du kommer att få ta del av mitt, ibland kaosartade, liv som hemmafru (vad elegant det låter) och småbarnsmamma, med allt vad det kan tänkas innebära.

Nu ska jag snabbt läsa dagens tidning och bloggarna jag troget följer och sedan ta itu med denna dag.
Ha en trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar