torsdag 29 november 2012

Dagens utmaning

För mig är det en utmaning att åka och handla mat med båda barnen, men nu har vi precis kommit hem och handlat fick jag! Vi lyxade t.o.m. till det lite med ett cafébesök och till min förvåning gick det ganska bra idag, skönt! Vi lär oss varje dag, båda två.

Igår bjöd vi fammo och faffa på tacos. Det var trevligt.

Snart borde jag väl börja fixa lite inför lillajul, men det får bli som det blir vartefter jag hinner och orkar... Har sett att många har hängt upp stjärnor m.m. i fönstren redan, jag tror att många tar fram julpyntet tidigare då det är så mörkt och trist och ingen snö som lyser upp.
Jag hoppas jag hittar något nytt och speciellt julpynt på lördag när vi far till Vasa. Vi ska fira lillajul hos våra vänner som nyligen flyttat till Vasa och tänkte passa på och besöka i varje fall Indiska och Saluhallen innan. Ska bli riktigt trevligt att träffa vännerna och se hur de har det i sitt nya hem. Blir spännande också att se hur barnen fungerar tillsammans nu när de inte har setts på ett bra tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar